vineri, 3 decembrie 2021

Exclusiv LED TV EX 32TV1 - lipsa sunet

 

LED TV Eclusiv, model EX 32TV1 - lipsa sunet

Am verificat intai setarile, am resetat aparatul si apoi l-am reprogramat. Pentru ca sunetul nu a aparut, am trecut la verificarea difuzoarelor, tensiunii de alimentare a circuitului AAF (TPA3110LD2, catalogaplicatie). Pentru ca nu am gasit in cc nimic defect, am folosit osciloscopul pentru a verifica existenta semnalului AF la intrarea circuitului integrat amplificator. Pe intrare nu era semnal de audiofrecventa. Am presupus in acel moment ca ar putea exista o problema soft. Cum n-am gasit firmware corespunzator modelului, am citit ISP (MStar) softul existent in NVM si am reprogramat-o cu acelasi fisier. Dupa aceasta operatie, aparatul functioneaza normal.

Fisier firmware si alte informatii despre aparat la aceasta adresa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu